Zapraszam do częstego odwiedzania mojego bloga i pozostawienia jakiegoś śladu po sobie...







sobota, 5 stycznia 2013

Wymianka z Anetką...

Już nam w krew weszły te nasze wymianki :) A więc postanowiłyśmy zrobić sobie wymianke a jaka? zaraz zobaczycie poniżej :) Oczywiście jak paczuszka przyszła nie mogłam jej odrazu oglądać bo paczuszki które do mnie dochodzą, dochodzą na adres Polski. Więc troche poleżała sobie w domku u mamy ale jak tylko przyjechałam odrazu otworzyłam dwie paczuszki bo drugą dostałam z wygranego Candy od AsiaB :) Ale to w następnym poście :)
A więc chwale się co dostałam od Anetki :)
Tutaj piękne gumki do włosów i broszki spinki :)
niestety 4 rzeczy nie ma na zdjeciu bo były używane na co dzień w Polsce i zostały tam :(

 krzyżówka "uwielbiam rozwiązywać"

piękna zawieszka,która zawiśnie w nowym mieszkanku na następne święta 

i oczywiście karteczka :) cudna :)

A ode mnie Anetka dostała cały karton przydasi... 

naklejki całe mnustwo

kilka serwetek

 taśma w kwiatki,szpilki i breloczek laleczka

bloki kolorowe mozajkowe 

a tutaj moje robótki które jakiś czas przygotowywałam :)

koraliki, sloiczki na różne guziczki, i pojemnik 

bileciki i kartki zużyte i czyste Anetka wie co z tym robić :)

stempelki z córki gzetki

znów pełno koralików

i taki oto breloczek mojej roboty 

To już wszystko. Takie są nasze wymianki :) Ja się ciesze z jej prezentów ona z moich :) 
Dziękuje za odwiedziny i pozostawienie śladu. Pozdrawiam. 


4 komentarze:

  1. Ale sie zsynchronizowałyśmy z postami :-)
    Dziękuję za kolejną fantastyczną wymiankę. Masz rację, co do tego, że doskonale znamy swoje potrzeby i upodobania :-). Dziś prezenty od Ciebie nareszcie opuszczą pudełko, bo udało mi się je obfocić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się obdarowałyście!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wymianka !! A na naklejki które wysłałaś nie mogę się napatrzeć !! :P

    OdpowiedzUsuń