Zapraszam do częstego odwiedzania mojego bloga i pozostawienia jakiegoś śladu po sobie...







piątek, 10 maja 2013

Nowosc...

Ostatnio kolezanka pokazala mi nowe hobby, wciaglo mnie bardzo bo oczywiscie szybciej powstaje od haftow i relaksuje mnie rowniez dobrze jak haftowanie... A co to bedzie zaraz zobaczycie... ;)
Tylko powiem jedno ze nie ma tyh efektow co haft, gdzie zawsze haft nie wazne jak wyszyty nie wazne ile sie go wyszywa zawsze oddaje pelnie siebie i to cos ma ta dusze w sobie a to nowe hobby nie ma tego..
Dobra wiecej was nie zanudzam pisaniem... zobaczcie co zaczelam tworzyc nowego:

Do dziewczyn do pokoju misio z serii Didl 

Zolw tez z serii Didl

Myszka Didl z literk O bo moja starsza corka ma na imie Oliwia

I tutaj powstalo w skrucie imie Oliwki - Oli

Zawisna w weekend na scianie w pokoju dziewczyn, jak juz beda wisialy to tez pokaze efekt na scianie :)

A tutaj cos dla siebie stworzylam:

Zachod slonca safarii

i galazka z kwiatkami :)

Juz te obrazki wisza w sypialni ale to tylko chwilowe ich miejsce... w weekend tez zmienia miejscowke...
I jak wam sie podoba? Nie mam talentu plastycznego ale to co stworzylam podoba mi sie...
Pozdrawiam obserwatorki i komentatorki... :)

11 komentarzy:

  1. Niesamowite obrazki. Wspaniały talent odnalazłaś w sobie. Mam nadzieję, że będziesz go rozwijać :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace! Gałązka z kwiatami bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana no piękne..zakochałam się w tym żółwiu..:) A w ogóle..jak samopoczucie???Kiedy to?????

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrazki są prześliczne !! Sama nie wiem który podoba mi się najbardziej !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne obrazki, piękne ozdoby do pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdradź proszę co to za technika ;) obrazki wyglądają, jak malowane, ale nie mam pewności, czy są to farby (?) Najbardziej podoba mi się gałązka z kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonuje obrazki recznie moimi lapkami,i wykonuje je farbami akrylowymi... :) Jesli ktos jest zainteresowany moimi obrazkami to na specjalne zamowienie jestem w stanie wykonac... :)

      Usuń
  7. Bardzo ładne te obrazki, podziwiam Twój kolejny talent - brawo ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Obrazki sa prześliczne:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne obrazy !!! Sama mam czasami chęć wziąść się za malowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi sie Twoje obrazy!

    OdpowiedzUsuń