Zapraszam do częstego odwiedzania mojego bloga i pozostawienia jakiegoś śladu po sobie...







środa, 31 października 2012

Zakończony wianuszek...

Dziś skończyłam wianek ale mogłam wam pokazać już wcześniej jakie kroki w wyszywaniu idą, ale wolałam pokazać w całości bo taki ładny że chciałam go w całej okazałości pokazać.
Podziwiajcie:

to po zakończeniu, jeszcze bez wstążeczki którą dodali 



 a tutaj na razie tylko położyłam wstążkę aby zobaczyć jak się prezentuje
(dopiero ja przyszyje lub przykleję jak kartkę będę robić)



Dziękuję za odwiedziny i mile słowa. :)

6 komentarzy:

  1. Prześliczny hafcik a kokardka go dopełnia. To kiedy pokażesz karteczki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karteczki pokaże bliżej świąt :) Bo teraz troszkę za wcześnie ;)

      Usuń
  2. Przepiękny wieniec, a kokardka jeszcze bardziej dodaje mu urody :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny wianuszek...u Ciebie to już tak całkiem świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczniutki wianuszek:) :) miłego tworzenia karteczek:)

    OdpowiedzUsuń