Zapraszam do częstego odwiedzania mojego bloga i pozostawienia jakiegoś śladu po sobie...







środa, 16 marca 2011

Zaproszona do zabawy...:)

Dzis zostalam zaproszona do zabawy "Moje małe tajemnice" przez Gabrysie. Postanowilam przyjac zaproszenie i sie zabawic...

  MOJE MAŁE TAJEMNICE:

1. Moja ulubiona autorka ksiazek to Katarzyna Grochola
2.  Moja pechowa liczba to 24, czasami az jej sie boje...brrr...:-/
3.W kuchni uwielbiam: salatke grecka, gyrosa i ciacho kopiec kretaale z truskawkami nie z bananami blee...i od jakiegos roku polubialam brokuly mniam...
4. Słodycze moge jesc garscmi, chociaz po mnie to nie widac waze po dwoch ciazach 47kg na 165cm :-/ Juz moja taka uroda.
5. Co do punktu nr 3 zawsze nakladam sobie tak salatke zeby na moj talerz trafilo jak najwiecej sera feta:-D
6. Marzeniem moim jest miec maszyne do szycia ale taka pozadna.
7. Ulubiony serial to DR HOUSE
8. Marzenie, ktore zamierzam spelnic w najblizszym czasie to zalozyc wlasna firme.
9. Ukonczylam szkole ogrodnicza <Projektowanie ogrodow>

Do zabawy zapraszam:
Iwone
Sebastiana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz