Zapraszam do częstego odwiedzania mojego bloga i pozostawienia jakiegoś śladu po sobie...







środa, 26 stycznia 2011

Grypa....

Panuje ta cholerna grypa...jakis wirus w powietrzu...Moja starsza corka Oliwia chora juz od kilku dobrych dni i coraz gorzej ta choroba postepuje... :( moja malutka coreczka ktora ma nie cale 2 miesiace  <30 stycznia ukonczy 2 miesiace>< a wiec jak dobrze pomyslicie to dokladnie 30 listopada 2010 roku bawilam sie niesamowicie  bylam caly dzien na porodowce...> no i moj maluszekano obudzil sie ze strasznym katarkiem... :( a jeszcze nie pomine siebie...;/ tez juz od wczoraj wieczora cos mnie bralo... i wzielo porzadnie niestety obudzilam sie rano z meczacym kaszlem... boje sie  abym nie miala goraczki bo mojego maluszka karmie piersia... :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz